Regulamin sklepu internetowego

§ 1.

Postanowienia ogólne

Sklep internetowy domowe-porady.pl [dalej „Sklep”], działający pod adresem: www.domowe-porady.pl, prowadzi detaliczną sprzedaż wysyłkową surowców i półproduktów kosmetycznych oraz akcesoriów kosmetycznych lub kosmetyków gotowych, za pośrednictwem Internetu i na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej „Regulamin”].

Sklep internetowy domowe-porady.pl nie prowadzi sprzedaży surowców na cele produkcyjne, oraz nie prowadzi sprzedaży hurtowej surowców.

Właścicielem Sklepu jest firma:

Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.

Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest dobrowolna akceptacja Regulaminu przez Klienta.

Rejestracja w Sklepie jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu.

Ceny produktów znajdujących się w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i podane są w złotych polskich (PLN) lub w innej walucie.

Ceny produktów znajdujących się w Sklepie nie zawierają kosztów przesyłki.

Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie (przy czym zmiany cen produktów nie dotyczą zamówień już przyjętych do realizacji), wprowadzania nowych produktów do oferty sklepu internetowego oraz wycofania wybranych produktów ze sprzedaży, a także przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. O wszystkich przeprowadzonych zmianach Klient zostanie poinformowany na stronie Sklepu, w zakładce „Zmiany”.

Do sprzedaży promocyjnej oraz rozprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych taką formą promocji.

Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych, a także posiadają wymagane stosowne certyfikaty.

Oferowany w Sklepie towar przeznaczony jest wyłącznie do wytwarzania kosmetyków i użytku zewnętrznego. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za użycie oferowanych produktów niezgodne z zaleceniami lub wykraczające poza rekomendacje zamieszczone na stronie internetowej Sklepu. Odpowiedzialność Sklepu ogranicza się do gwarancji dotyczących właściwości kosmetycznych oferowanych produktów i nie obejmuje strat wynikłych z ich zastosowania poza kontrolą Sklepu, zatem Sklep nie bierze odpowiedzialności z tytułu szkód szczególnych, pośrednich lub wtórnych, wynikłych w trakcie użytkowania oferowanych przez Sklep produktów.

Sklep nie wysyła, ani nie udostępnia, nieodpłatnych próbek produktów zawartych w swojej ofercie.

§ 2.

Zamówienia: składanie i realizacja

Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia zamówienia przez serwis Sklepu. Dowodem potwierdzenia zawarcia umowy będzie wiadomość e-mail wraz z załącznikiem w formacie PDF (tzw. f-ra proforma), potwierdzająca przyjęcie zamówienia do realizacji wysłana na adres e-mail podany przez Klienta.

Sklep prowadzi sprzedaż i wysyłkę do wszystkich krajów na świecie, pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia kosztów wysyłki.

Zamówienia można składać wyłącznie poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu (szczegółowe informacje dotyczące rejestracji w Sklepie oraz procedury składania zamówienia znajdują się w zakładce „Przewodnik po sklepie”), 24 godziny na dobę, przez cały rok. Zamówienia złożone telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą realizowane.

Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta prawidłowych danych (imię i nazwisko, pełny adres, nr telefonu, adres e-mail) pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Klient podając dane osobowe, potwierdza, że są to jego prawdziwe i prawidłowo zapisane dane osobowe.

Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia e-mailem (dlatego Klient podczas rejestracji w Sklepie jest zobowiązany do podania adresu e-mail oraz nr telefonu wraz z nr kierunkowym), najpóźniej po trzech dniach roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wiadomość e-mail potwierdzająca złożenie zamówienia z obowiązkiem zapłaty, zawiera prośbę o potwierdzenie zakupu (konieczne do zawarcia umowy sprzedaży), nr zamówienia, podsumowanie zamówienia, dane adresowe do wysyłki oraz szczegółowe informacje dotyczące płatności. Wszystkie dane dotyczące zamówienia wraz z całkowitymi kosztami ponoszonym przez Klienta z tytułu realizacji złożonego zamówienia zawarte są na nośniku trwałym w postaci załącznika PDF, który jest dołączony do wiadomości e-mail wysyłanej do Klienta jako potwierdzenie zamówienia.

Jeśli Klient w ciągu kilku minut po złożeniu zamówienia nie otrzyma e-maila potwierdzającego, wówczas może oznaczać to, że adres e-mail Klienta został podany nieprawidłowo lub zaistniały problemy techniczne. W takiej sytuacji Klient proszony jest o kontakt drogą telefoniczną lub elektroniczną ze Sklepem.

Sklep może anulować zamówienie w przypadku:

gdy dane Klienta są nieprawidłowe, niepełne, bądź budzą wątpliwości, a z Klientem nie można nawiązać kontaktu;

braku wpływu należności na konto Sklepu (podane m.in. w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia) w ciągu 7 dni od dnia złożenia zamówienia, dla zamówień płatnych przelewem;

gdy takie jest życzenie Klienta, jednak pod warunkiem, że zamówienie nie zostało już zrealizowane i wysłane.

Sklep ma także prawo odmówić przyjęcia zamówienia bez podania przyczyny, o czym Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną.

Sklep nie realizuje zamówień o wartości zakupionych towarów poniżej 15 PLN, liczonych bez kosztów wysyłki.

Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze, w momencie złożenia zamówienia, a w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.

Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14:00, w soboty, w niedziele oraz w ustawowe dni wolne od pracy będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

Forma kontaktu z Klientem: Sklep będzie się kontaktował z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie. Stawka za połączenie telefoniczne ze sklepem na numer +48 663 31 31 32, jest zgodna z taryfą operatora Klienta i nie jest kwalifikowana jako numer specjalny lub premium.

§ 3.

Płatności

Klient ma do wyboru następujące formy płatności:

a) przelewem – wówczas Sklep rezerwuje towar w magazynie i wysyła go na adres wskazany przez Klienta po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym wskazanym na stronie internetowej Sklepu bądź w e-mailu potwierdzającym zamówienie, przesłanym do Klienta. Termin zapłaty w takim przypadku wynosi 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.

b) kartą płatniczą Visa, MasterCard, Maestro;

c) Płacę z Inteligo, mTransfer, MultiTransfer, Płać z Nordea, Przelew24, Przelew z BPH, Płacę z iPKO, Pekao24Przelew, Płacę z Citi Handlowy, PayWay Toyota Bank, MeritumBank Przelew, Płać z BOŚ, Płacę z Alior Bankiem, Millennium, ING Bank Śląski S.A., Crédit Agricole, EUROBANK – Płatności Internetowe;

d) Dotpay;

e) PayPal;

f) Shoper płatności – operatorem płatności jest BlueMedia S.A.

g) w inny sposób, jeżeli jest on określony na stronie internetowej Sklepu.

W przypadku pojawienia się błędu podczas opłacania zamówienia za pośrednictwem systemu PayPal lub Dotpay Klient może dokonać płatności przelewem, ale pod warunkiem podania nr zamówienia w tytule przelewu.

Do ceny towaru należy doliczyć koszt dostawy. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.

Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę. Towar wysyłany jest po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie bankowym. Po otrzymaniu płatności wysyłany zostanie e-mail o zmianie statusu na: „W trakcie kompletowania”. Jeżeli zamówienie złożone przez Klienta nie zostanie opłacone najpóźniej w terminie 7 dni od daty złożenia zamówienia, Sklep nie gwarantuje dostępności zamówionego towaru.

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i ePrzelewem w przypadku wybrania „Dotpay” lub „Przelewy24” przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay lub ecard.pl lub Przelewy24.

Płatności przelewem księgowane są każdego dnia roboczego o godz. 14:30. Płatności dokonane po godz. 14:30 księgowane są następnego dnia roboczego.

Szczegółowe informacje dotyczące dokonywania płatności znajdują się w zakładce „Przewodnik po sklepie”.

Faktury VAT sklep wystawia na życzenie Klienta. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z danymi należy wybrać opcję „firma” i podać dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT należy umieścić w „Uwagach” (sekcja „Dodatkowe informacje”). Jeżeli adres wysyłki jest inny niż dane do faktury, trzeba zaznaczyć w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podać adres, na który ma być przesłane zamówienie. Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

§ 4.

Wysyłka towaru

Zamówiony towar Sklep wysyła na terenie Polski za pośrednictwem firm wysyłkowych: Poczty Polskiej – do wyboru przesyłką listową, poleconą, priorytetową lub paczką priorytetową – bądź za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS, InPost lub FedEx

Zamówiony towar Sklep wysyła poza granicę Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej, kuriera GLS lub FedEx.

Zawierając umowę sprzedaży i dokonując zakupu, Klient oświadcza, że udziela pełnomocnictwa Sklepowi domowe-porady.pl do przekazania w jego imieniu kosztów dostawy i samej paczki z zamówionym towarem placówce Poczty Polskiej lub przedstawicielowi firmy kurierskiej.

Rodzaje przesyłek oraz koszty ich dostawy system podaje automatycznie po wybraniu: kraju przeznaczenia, sposobu dostawy oraz sposobu zapłaty.

Koszty przesyłek Poczty Polskiej powiększone są o podatek VAT i zależą od masy przesyłki.

Koszt przesyłki w kraju za pośrednictwem firmy kurierskiej zaczyna sie od 12,90 zł, natomiast powyżej 119 zł przesyłka na terenie Polski jest darmowa (max waga przesyłki 10kg, tylko przedpłata).

Szczegółowe informacje dotyczące kosztów dostawy znajdują się w zakładce „Koszt dostawy”.

Nie ma możliwości odbioru osobistego zamówionych towarów.

Informację o terminie wysyłki Klient otrzymuje bezpośrednio po złożeniu i zaakceptowaniu zamówienia i jest on liczony od daty zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu. Na termin otrzymania paczki składa się termin wysyłki oraz czas dostawy. Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności (przy każdym produkcie jest podany termin, który opisuje, kiedy produkty mogą zostać przygotowane i wysłane – od 2 dni roboczych do kilku, a czasami nawet kilkunastu dni – w przypadku produktów trudno dostępnych), a czas dostawy zależy od wybranej przez Klienta formy dostawy.

Sklep ma prawo wydłużyć termin realizacji zamówienia z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych, takich jak np. silne mrozy lub wysokie temperatury, mając na uwadze trwałość i jakość dostarczanych produktów, które w wyniku bardzo niskich lub wysokich temperatur mogą ulec pogorszeniu. W takich przypadkach sklep będzie kontaktował się niezwłocznie z Klientem i ustalał indywidualne warunki wysyłki. W takich przypadkach Klient ma prawo do rezygnacji z zamówienia i zwrotu całej zapłaconej kwoty.

Sklep nie odpowiada za podanie przez Klienta fałszywych lub niekompletnych danych do wysyłki, szczególnie gdy podane są nieprawdziwe dane kontaktowe, które uniemożliwiają weryfikację błędnych danych. W przypadku zwrotu przesyłki na adres Sklepu z powodu błędnie podanego adresu wysyłkowego wszelkie dodatkowe koszty przesyłek pokrywa Klient. W przypadku odmowy – kwota pomniejszona o koszty związane z wysyłką i zwrotem towaru zostanie zwrócona w ciągu 7 dni roboczych na podane przez Klienta konto bankowe.

Wszystkie towary kruche, szklane, z delikatnego plastiku lub asortyment laboratoryjny wysyłane są – by zapobiec ich zniszczeniu – tylko i wyłącznie paczką pocztową lub kurierem.

§ 5.

Reklamacje i zwroty produktów

Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowolnego dowodu zakupu towaru. Wszelkie reklamacje należy zgłaszać drogą e-mailową na adres sklepu: [email protected]. lub pisemną wysłaną na adres korespondencyjny firmy.

Przed odebraniem przesyłki zawsze należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Klient ma obowiązek sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności dostawcy przy odbiorze lub w trakcie odbioru z paczkomatu. W razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki lub jej zawartości lub ewentualnych braków ilościowych należy koniecznie sporządzić protokół w obecności dostawcy lub wpisać uwagi w przypadku odbioru z paczkomatu. Protokół powinien być podpisany przez dostarczyciela przesyłki i może stanowić podstawę do zgłoszenia reklamacji.

W przypadku uszkodzenia towaru podczas transportu reklamację należy zgłaszać drogą e-mailową na adres: [email protected] lub pisemną na adres firmy. Każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o kontakt ze sklepem poprzez wysłanie e-maila na adres: [email protected]. Każdy Klient ma prawo odesłać reklamowany towar na adres korespondencyjny firmy podany w par.1. Regulaminu zakupów.

W ciągu 14 dni od zgłoszenie reklamacji Klient zostanie poinformowany e-mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego. W razie wątpliwości należy skontaktować się ze sklepem drogą elektroniczną: [email protected] lub telefonicznie:+48 663 31 31 32. Udzielimy wówczas wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwroty produktów. W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru Klient ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość (poza towarami regulowanymi przez art. 10 ust. 3 podpunkt 5). Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej a także przypadku sprzedaży na rzecz prowadzonej jednoosobowej działalności gospodarczej na cele niezwiązane z prowadzoną działalnością.
Przebieg procedury zwrotu produktu: kliknij tutaj: procedura zwrotu lub reklamacji

Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.

Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w przypadkach:

a) świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,

b) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,

c) formularz odstąpienia od umowy wraz z pouczeniem dostępny jest: tutaj

Niezależnie od decyzji sklepu w sprawie reklamacji czy zwrotu macie Państwo możliwość dochodzenia swoich praw lub roszczeń przed sądem powszechnym lub za pomocą tzw. Alternatywnych metod rozstrzygania sporów (ADR).

§ 6.

Ochrona prywatności

Składając zamówienie, Klient powinien wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu realizacji zamówienia w sklepie internetowym domowe-porady.pl

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest LOGIS-TECH w Mirkowie ul. Słowackiego 1

Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – [email protected]

Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zamówienia – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Odbiorcami Państwa danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zamówienia

Państwa dane osobowe przechowywane będą przez okres 6 lat

Posiadają Państwo prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych

Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji zamówienia

Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo-promocyjnych, w tym biuletynu handlowego (newslettera).

Dane osobowe podane przez Klienta traktowane są jako informacje o najwyższym stopniu poufności i nikt poza Sklepem nie ma do nich dostępu.

Szczegółowe informacje dotyczące polityki prywatności znajdują się w zakładce „Polityka prywatności”.

§ 7.

Własność intelektualna, dokumentacja

Wszelkie materiały (w tym zdjęcia, receptury, instrukcje, opisy towarów, teksty, logo, ulotki, bannery itp.) zamieszczone na stronie Sklepu oraz przekazywane w e-mailach są chronione prawami autorskimi. Zabrania się wykorzystywania ich bez pisemnej zgody Sklepu lub ich właścicieli.

Dokumentacja produktów i surowców taka jak np: Karty produktów, Certyfikaty produktów, Karty charakterystyki produktów będą udostępniane tylko i wyłącznie Klientom którzy:

prowadzą aktywną i zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie produkcji kosmetyków
przed zakupem uzgodnią zakres niezbędnej dokumentacji
są zarejestrowanym i aktywnym Partnerem Handlowym domowe-porady.pl
dokonają zakupów na równowartość kwoty nie mniejszej niż 5.000,00pln
Klienci sklepu, którzy nie spełniają wszystkich powyższych warunków z pkt. 2. nie otrzymują dokumentacji
Czas dostarczenia dokumentacji może wynosić maksymalnie 6 miesięcy od daty sprzedaży.

§ 8.

Wejście w życie Regulaminu

Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu cywilnego.